עקרונית, כל הסיפור הזה של מלונות תפור על פריז. אירוח מדוקדק, נימוסים שולטים בכל, מהדורמן שבכניסה ועד לחדרנית, שוקולד מעודן על הכרית הרכה, תותים ושמפניה, כרכובים בכל חדר, שידה מתקופת לואי ה-14 מתחרה על תשומת הלב עם מראה משוק העתיקות בבסטיליה. ההצגה המושלמת של השהות בבית מלון, בתפאורה מלאה נטולת חורים, וההסתרה הנחושה של אחורי הקלעים יושבים בול על המנטליות הצרפתית, שמעדיפה את יופיים של הדברים על פני האמיתיות שלהם. והאמת, גם לי לא היה אכפת להתחפש לנסיכה ולבלות במלון כזה כמה לילות, אבל העניין הוא, שאין לי מספיק איברי גוף בלתי חיוניים לתרום לצורך העניין.

350 יורו ללילה, ולמעלה מזה, עולים מלונות 4 כוכבים בפריז (אין כאן חמישה. חמישה זה רק לאלוהים, מתאים להם לחשוב ככה, אבל האמת שבימים אלה המלונאים עמלים לשכנע את משרד התיירות לעבור לשיטות המדידה המקובלות בעולם. בכל מקרה, שיטת הכוכבים כאן לא עשויה טוב, ולכן לא כדאי לתת לה משקל רב בבחירת המלון).

ממלונות היוקרה, הולך מצב המלונאות ומבאס את התמונה יותר. המלונות הזולים יותר, הם בדרך כלל הרבה פחות טובים, ועדיין גם "זול יותר", זה מאוד יקר כשזה נוגע לפריז, משהו כמו 150 יורו ללילה למלון פשוט יחסית, תכפילו במספר הלילות שלכם, זאת הוצאה עצומה בטיול, שלעתים קרובות גורמת למפח נפש.

ובכן, בכל הנוגע למלונות, צריך לדעת למה לצפות, ולקבל החלטה מושכלת.

החדרים הם לרוב קטנים מאוד. קטנים עד כדי כך שצריך לתמרן כדי להניח את המזוודה במקום כלשהו וגם, למשל, לסגור את הדלת. אמבטיות ושירותים: זעירים. מעליות: לעתים מספיקות לאדם. לפני ארוחת בוקר.

מלונות הרשתות, כמו הולידיי אין, איביס, סופיטל, בסט ווסטרן, מספקים לרוב משהו סטנדרטי ולא רע, אם כי לעתים גם לא יפה במיוחד. המלונות הפרטיים מפוקחים פחות, ולכן עשויים להפתיע – לרעה ולטובה.

אחרי שעשינו תיאום ציפיות, איך בכל זאת מוצאים מלון טוב בפריז:

הקלאסית: דרך אתרי המלצות הגולשים, כמו tripadvisor. הבעיה: לרוב הגולשים אין מושג על מה הם מדברים וחלק מהביקורות פיקטיביות. booking.com מספר בעל הבית, הוא בולט על פני האחרים במהימנותו. יש למעלה מחמישים תגובות על כל מלון. הציונים והביקורות הטקסטואליות מאוד אמינות, ומשקפות היטב את איכות המלונות עוד טרם הביקור. שירות הלקוחות יעיל, ומניסיון ברוב המלונות הם מציעים את התעריף הזול ברשת. אבל אחרי שנבחר המלון, מומלץ תמיד לעשות עוד חיפוש אחד על המחיר באתרים אחרים או באתר המלון עצמו.

המלצות מקצועיות יותר: הת'ר סטימלר הול, עיתונאית אמריקאית שחיה בפריז, בודקת מלונות עבור Fodor's ומדריכי תיירות אחרים. היא ראתה מאות מלונות, ובוחנת את הסך הכל הכולל של המלון, מהעיצוב, הניקיון ועד השירות. היא מאוד יסודית ומקיפה. במדריך המלונות שלה היא עובדת חזק על הנמכת הציפיות, וסוקרת שורה ארוכה של מלונות שהיתה בהם בעצמה, לעתים גם בילתה לילה (על חשבון המלון אמנם), בחלוקה לרבעים, לרמות מחיר, לסגנונות.

– – –

מכיוון שאין לי אפשרות להיות במלונות מקסימים באמת, אני מעדיפה להיות בבית. גם אם הוא לא שלי.

החלפות דירות

השכרות דירות

חדרי אירוח

ואינדקס מפתה למדי של מלונות בוטיק בפריז. לא כולם בוטיקיים מצד אחד, מצד שני לא כולם יקרים.

שתפו

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רציתי לציין לשבח את השימוש במילה כרכובים. האח פריז.
    וחייבת לומר ש booking.com הוכיח את עצמו מאוד בנסיעתו האחרונה. לא רק שהיה יעיל ונוח, אז גם המלצות הגולשים התגלו כמדוייקות מאוד. ולקינוח התבקשתי גם אני למלא חוו"ד על המלון, ורק אחרי ששבתי ממנו, כך שעכשיו אני מאמינה שמדובר באנשים שבאמת היו שם.

  2. מזל שאת כאן לשים לב לכרכובים.
    גם אצלי, מדהים כמה שהאי-מייל התמים שהם שולחים אליך בדיוק בתזמון המתאים אחרי שחזרת גורם לך לחוות מחדש את האתר כאמין ורציני. אנשים הם מצחיקים. ובמקרה הזה, צודקים.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט