Trésor By Brigitte Masson. אוצרות משובחת
Trésor By Brigitte Masson. אוצרות משובחת

רחוב טרזור במארה מתחיל בקפה דה פילוסוף הנודע וההומה והופך בהמשכו למדרחוב רחב ואירופאי לגמרי, עם לפסטורליה שלווה וירוקה של לבני מרצפת קטנות ויוקרה מעוצבת. וכל המוסדות ששוכנים בו, נושאים בגאווה את שמו. בית קפה "טרזור" ומועדון "טרזור", וכמה חנויות עיצוב, וחנות בגדים אחת שנקראת גם היא "טרזור".

Trésor. מעילים מעולים, סוודרים רכים וחולצות
Trésor. מעילים מעולים, סוודרים רכים וחולצות

ניסיתי את הקפה והוא בסדר, ואת הבר עדיין לא, אבל החנות היא אכן אוצר. הבעלים שלה, בריג'יט מאסון, אוצרת יפה אוסף מיוחד ולביש לגמרי של בגדים, נעליים ואביזרים ממעצבים בלגיים (Essentials, Just in Case, rue Blanche), ספרדיים (Hoss), אנגליה אחת (Orla Keily) ומעט צרפתיים שעומדים בסטנדרטים, והכי הכי שוות הן הנעליים של צ'י מיהארה.

צ'י הנ"ל נולדה בברזיל להורים יפניים, למדה ב-FIT בניו יורק וחיה עכשיו בספרד. לא די שהיא יוצרת נעליים מעולות פשוט, קלאסיות ומיוחדות בו זמנית, ששבו את עיני וליבי כבר בכמה הזדמנויות, שהן אפילו לא יקרות נורא (סביב המאתיים יורו) היא גם עשתה שלושה ילדים בארבע שנים ואז השיקה את החברה המשגשגת שלה. היא עשתה סטאז' בחברה להנעלה אורתופדית, והנעליים שלה נראות נוחות, אבל לא מדדתי מחשש שלעולם לא אוכל להוריד אותן יותר. הנעליים שראיתי בטרזור אפילו יפות יותר מאלו שבאתר של צ'י.

Tresor. אח, הנעליים
Tresor. אח, הנעליים
(
Tresor By brigitte Masson
rue de Trésor 6, 4e
01.42.72.54.92
Métro: Saint-Paul, Hotel de Ville
00
שתפו

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. שמחתי לגלות את האתר שלך. מיד הכנסתי למועדפים.

  2. כיף לקרוא את האתר שלך אפילו אם אנחנו כאן בישראל. עושה מאד חשק.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט