שוק הילדים האדומים
שוק הילדים האדומים

ליד אחת מצמתי הרחובות המקסימות ביותר, שארלו וברטאן, בצפון המארה, פועל שוק הילדים האדומים, השוק העתיק ביותר בפריז, שנוסד בשנת 1615. כנראה שקוראים לו כך על שם בית יתומים סמוך שהחוסים בו לבשו תלבושת אחידה אדומה.

זה שוק מקורה ברובו, שאפשר לפספס בקלות, וממש חבל. כי לא רק שהדוכנים יפים כמו בכל שוק פריזאי, ונדמה לי שאף יותר, אלא שבצמוד להם פתוחים שולחנות, שאפשר להסב אליהם וליהנות מתנובת השוק. ראיתי שם אוכל מרוקאי שמוגש בטג'ינים שנראה מעולה, וגם סלטים שהזכירו לי – לטובה, לטובה: סלטים בפריז זה לא משהו בכלל – בית קפה קטן שפעל פעם ליד שוק הכרמל. בתוך השוק יש גם גינה אחת שמופקעת לטובת הציבור, ובראשון השמשי ההוא, פתחו גם שם שולחן.

Le Marche des enfants rouges. 39, rue de Bretagne

Metro: Temple, Filles de Calvaire

פתוח: שלישי, רביעי, חמישי 8:30-13:00, 16:00-19:30

שישי, שבת 8:30-13:00, 16:00-20:00

ראשון: 8:30-14:00

לא רחוק משם:

בפינת הרחובות Charlot ו-Bretagne בימי ראשון יש שוק רחובי נחמד, שמוכרים בו חפצי נוי עם אפיל עתיק לבית, כוסות ואהילים וכובעים וכאלה מין. ובאותה צומת יש בית קפה, שמזכיר לגמרי בעיצוב ובאווירה את שילר'ס ליקרס בר הניו יורקי, עם קהל שאת רובו אפשר היה לצלם להפקות אופנה רחוביות ספונטניות וארוחת בוקר עם המבורגרים, כמו בבית. איזה כיף.

באותו עניין:

רשימת השווקים המלאה בפריז לפי רבעים. שימו לב לימי הפתיחה ולשעות.

שתפו

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. היי כנרת , אנחנו גרים לא רחוק משם בהמשך הרחוב לכיוון תחנת המטרו -Saint Sebastien-Froissart ב –
    Rue Commine ואני חייבת להסכים איתך שהאזור אכן מלא באוירה מיוחדת שמשלבת תחושה של פריז מחויטת אך לא ממש פורמלית ,יש בו רחובות צרים ועתיקים ,משובצים בבתי קפה נהדרים וחנויות מרהיבות ביופין , אף פעם לא נמאס לי לחזור הביתה ברגל אפילו ממש מרחוק כמו למשל מקניות ב- BHV והסביבה …

התגובות נעולות.

סגירת תפריט