בהמשך להמלצות הקודמות, לגשם שמתעקש לטפטף בחוץ כשאני צריכה ללכת לשוק לקנות אוכל לארוחת הערב, לעצים של האח שהזמנו היום ומוכנים עכשיו בשקים-שקים לשעת השי"ן שלהם.

3) הסלבי הנהדר, הצלם והמלהק הפנטסטי, ממליץ ומצלם, כמובן, על תערוכה של חבר שלו, גזווייה ויילאן, בארמון וורסאי. מרשים ומרתק לראות תערוכות של אמנות מודרנית בורסאי, כמו את זאת של ג'ף קונץ שראינו בזמנו, וסיבה טובה לנסוע למקום הזה. ואני ממליצה על התמכרות לסלבי.

4) הת'ר סטימלר הול ממליצה על שוקואים חמים שאינם אצל אנג'לינה או קפה דה פלור, או לדורה. ואני ממליצה על הת'ר, על סקציית חיי הלילה שלה, כולל הבלוג שלה Naughty Paris, ועל ביקורות בתי המלון המהימנות שלה, בכולם ביקרה, בחלק גם לנה בעצמה. עוד בענייני שוקו, ריצ'רד נייהם מספר על שוקו חם שאינו נופל בטעמו מאלה של איקונות השוקו החם בפריז, באיזור Saint Paul Village המתוק והמרכזי. ואם שוקולד הוא העניין שלכם, חיקרו לעומק את האתר של דיוויד לייבוביץ' בנושא.

5) הפיגארו בוחר את 21 הגלריות הקובעות בפריז, לרגל ה-FIAC ושאר אירועי אוקטובר. מתוכן אני מחבבת את תדיאוש רופאק ואת פרוטן.

6) משה גלעד על מלונות מוצלחים בפחות מ-2500 יורו ללילה. על מאמא שלטר (להזמנות) אני שומעת כל הזמן, הקורא ליאור כל כך התפעל ל"פריזאית" שמיהר לכתוב מייל שיפרט את יתרונותיו: "ציפיתי שהוא יעלה 200 יורו ללילה, אבל מצאתי חדר זוגי ב-109, והוא פי עשר יותר שווה מכל מלונות המאה יורו ללילה. נכון, הוא לא ממוקם טוב, אבל יש הרבה דברים לעשות באזור, הבאר של המלון מלא בשיק ובאנשים שנראים מעולה, שחזרו הרגע מסן טרופז, או שהיו בעצם בדרך לשם". שווה למהר למאמא שלטר לפני שיתקלקל, במקרה שבו אתם לא מחליטים דווקא לשכור דירה, האפשרות העדיפה עלי.

7) גי סבואה חושף בפני האתר QYPE את המלצותיו: איפה קונים עוף מברס או ירקות מעולים. בצרפתית, אבל אפשר להבין את הכתובות עצמן.

7) ועוד קרן אן, אחרון ודי:

שבוע טוב.

שתפו
סגירת תפריט