שה ז'אנו הוא ביסטרו פרובנסאלי מוערך ואהוב, על ידי תיירים ומקומיים כאחד. אז ככה: הוא אכן מגניב מאוד, הכיכרונת שבו הוא נמצא יפהפיה, כשנכנסים אליו בהחלט מרגישים שמגיעים למקום הנכון, ולכך מוסיף היחס שנע בין נחמד למתנשא של מלצריות המקום. הוא לא יקר במיוחד, וגם לא יוצא דופן באיכויותיו הקולינריות. נחמד לפגוש את התיבול הפרובנסאלי – עשבים עשבים ועוד קצת עשבים באוכל, אבל הפרשנות המקומית היא בסיסית וטעימה.

אבל המוזיקה טובה, העיצוב מסורתי, הסועדים האחרים נאים בעיני, והכי הכי חשוב וסיבת הקיום:

מוס השוקולד. כשמזמינים מוס שוקולד מקבלים קערה, נניח בגודל של סיר הפירה בליל הסדר. המלצרית מניחה את הדבר המפחיד והמפתה הזה, עם המוס הדביק והסמיך והכהה, כמו שאני אוהבת, עם צלחת לעצמנו וכף הגשה בממדים צבאיים כמעט, ומודיעה שהיא חוזרת עוד חמש דקות.

עזבו את זרם התודעה של המאבקים הפנימיים שהתחוללו בי במהלך חמש הדקות האלה, ונסו בעצמכם. רק כדי לחסוך לכם צרבת, אומר ששלוש כפות גדושות מהדבר הנהדר הזה, מספיקות לשניים, ויכול להיות שאפילו הן היו קצת יותר מדי.

Chez Janou, 2, rue Roger Verlomme, 3eme. 01.42.72.28.41

Metro: Chemin-Vert, Bréguet – Sabin, Bastille

פתוח כל השבוע, צהרים וערב

רשימת המסעדות השוות של פריזאית

שתפו

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. אני מאוד אוהבת לקרוא באתר שלך
    אני שוהה כרגע בפריז למספר חודשים
    אני חייבת לומר שבכתבות האחרונות הפסקת לצרף תמונות וזה מאוד חסר לחווית הקריאה
    שיהיה שבוע טוב

  2. צודקת בהחלט. אתקן את דרכיי ומיד.

    את מוס השוקולד צילמתי גם צילמתי, אבל הצבעים יצאו מאוד לא מפתים. אז החלטתי לא לחטוא לשה ז'אנו, לקערת המוס או לכם, ולחכות לפעם הבאה שבה אכשל במבחן הבלתי אפשרי הזה.

  3. יש יש לנו תמונה של השחיתות הזו…אם את מעונינת 🙂

    ד

  4. בטח!

    תשלחי אלי.

  5. איך אני שולחת אלייך תמונות?

  6. laparisait בגי'מייל נקודה קום. תודה.

  7. המוס עדיין משובח והאוירה מצויינת. כדאי להתמקד המנות הפחות קלאסיות (דג בס היה טעים מאד מאד, גם הרטטוי שהגיע אתו. אנטריקוט היה סתמי, הגם שלווה במעין גראטן תפ"א מעולה ובעגבניה ממולאה נהדרת ממש).

    מאד מודה לך על תיאור המוס שהוביל אותנו לשם 🙂

התגובות נעולות.

סגירת תפריט