איור: יזהר כהן
איור: יזהר כהן

ואלס עם בשיר נפתח בסצינת כלבי רחוב מזרי אימה, נוטפי ריר ופעורי לסת, שדוהרים במה שנדמה לשדרות רוטשילד בתל-אביב. הסצינה מעולה ומטלטלת ובכל זאת אני הצלחתי להתמקד בעיקר במופעים החולפים של רחובות העיר שעזבנו מאחור. הנה הקיוסק שמול הגן, זה הרחוב שליד הבית, הנה הספסל של הטיול עם הכלבה. תל-אביב בפריז.

ידיד הבלוג ומאייר הבית מזכיר משהו מהחוויה הזאת מהכיוון ההפוך: המטרו שלנו מכאן הישר בטבורה של השדרה האהובה שלנו משם. ואם זה לא ברור, גלובס השיק תחרות ראויה ומעניינת של איורי שדרות רוטשילד. 12 איורים לא חתומים, אם כי מזוהים למדי, ניצבים לבחירה. כל האיורים מוצלחים, כמה ממש נפלאים. אחרי שתגמרו להתרשם אתם מוזמנים להצטרף לגל המתרחב של תומכים באיור מספר 3.

___

עדכון:

שוב הוכיחה פריזאית את כוחה האלקטורלי. המטרו כבש את גלובס וניצח בפער מוחץ (אם כי לא משפיל כיאה לקהל קוראינו התרבותי). היה מי שמיהר לשלוח את תמונת הניצחון. אנא ראו זאת כתודה אישית.

איור שמסביר את עצמו
איור שמסביר את עצמו

(מושיק)

שתפו

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. אני מצביע רק אם זאת תחנה ששייכת לקו 4 (הקו שלי).

  2. רק עכשיו ראיתי לראשונה את המפה הפריזאית. מגניב.

  3. קו 8 שולתתת!!1

    מצטערת, לא יכולתי להתאפק 🙂

    האיור מקסים. ממש אני במזרח וליבי בסוף מערב, עם המעיל העבה, הרוח ורטט העונג שבכל יציאה מתחנת מטרו חדשה – מה יתגלה הפעם? (לדעתי רפובליק מנצחת בפוטופיניש; היציאה עם המדרגות הנעות ועם הפנים למריאן).

  4. אביגיל, אני מחבב דווקא את היציאה מול האופרה שיש בה משהו מרשים ומלא הוד. ובענייני המספרים: בגלל שאנחנו פונקנו במגורים בסמיכות ל-NATION יש לנו מבחר יוקרתי של קווים אך רק מנצח אחד: קו 6 (מנסיון ועד שער הניצחון). הנסיעה מעל פני השטח ברחבי הגדה השמאלית ושתי חציות נהר מרשימות עושות לי את זה לגמרי ומצדיקות נסיעה אפילו ללא יעד מוגדר.

  5. עדכון: יזהר כהן זכה. ברכות או שאפו.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט