"Welcome to the Voice" הוא מחזמר שמספר על דיוניסוס (סטינג) שמתאהב בקול שהוא שומע ממדרגות האופרה, ומאז הוא לא מוכן לזוז משם. בזמן שביתת השבת שלו מבקרות אותו בעיני רוחו כרמן, מאדאם באטרפליי ודיוות אחרות. חבר שלו (ג'ו סאמנר, להלן הבן של גורדון, להלן סטינג) מנסה להניא אותו מהאובססיה שלו ולהשיב אותו אל הנאות העולם שלנו אך לשווא. גם אזהרות קצין המשטרה (אחד, אלוויס קוסטלו) לא עוזרות. זה בעצם מחזה (שכתבה מיוריאל טאודורי, מוסיקה סטיב ניב, שותפו לעבודה של קוסטלו) על המתח שבין המוסיקה הפופולרית לגבוהה, בין אופרה לפופ, כולם משולבים במחזה, עם תזמורת וכשרונות עולים שמשתלבים היטב, כך הביקורת, בין הכוכבים הזוהרים. 20-25 בנובמבר, ויש עדיין כרטיסים לכל התאריכים. בשישים יורו אפשר לקנות כרטיסים במקום טוב, אבל יש גם בפחות ויש, כמובן, ביותר.
welcome to the voice
welcome to the voice

Welcome to the Voice, Theatre du Chatelet, place du Chatelet, 1er. Metro: Chatelet. 20-25 Nov 2008, 10-120 Euro. Resrvation: 01.40.28.28.40

אם כבר: בינואר, במשך שבועיים תהיה הופעה של פינה באוש ולהקתה ב-Theatre De La Ville. בשתי הופעות שונות: Weisenland, 7-14 בינואר ו-creation 2008 19-29. כרטיסים אפשר לרכוש או בטלפון: 01.42.74.22.77, או באינטרנט אבל יש קאטש: רק 21 יום לפני ההופעה הראשונה. כלומר: רק מה-31 בדצמבר. ורק שני כרטיסים לרוכש*.

ואם אתם מבקרים כבר באתר של תאטר דה לה וויל, תבדקו את ההופעה של ג'ולייט בינוש ואכראם חאן – נשמע מעניין (עד ה-29 בנובמבר).

* ואם מישהו הולך לעמוד בתור בקור של סוף דצמבר, שייצור בבקשה קשר במדור. אני רוצה לבקש טובה.

שתפו
סגירת תפריט