La Fournee Daugustine Boulangerie
La Fournee Daugustine Boulangerie

 

בצומת המאובקת הזאת של הרחובות Ave. Courteline ו-Boulevarde Soult, ברובע ה-12 עמוק לכיוון הפריפריק, נמכר בפחות מיורו קרואסון שוקולד חמאתי, רך, נימוח, טוב יותר מהרבה פן אה שוקולה שטעמתי כאן. פאן אה שוקולה זה עניין של טעם אישי, והחיפושים עדיין, אבל אם במקרה אתם באזורPorte de Vincennes  (שהוא לא במרחק הליכה מיער ונסן, אל תטעו), תבדקו אותו. 

ה-Boucherie הצמודה אגב, מוכרת בשר של פרות שמנות ויפהפיות מלימוזין, וזה בשר יקר ואיכותי מאוד מאוד. הסטייקים מגיעים כל כך יפים, עטופים בנייר העטיפה, שאנחנו מתמהמהים לצלות אותם.

ואם הגעתם עד הלום ואתם מאובזרים במטבח וחשק לבשל, חמש דקות הליכה מפורט דה ונסן נמצא רו דה רנדוו, על חנויותיו המצוינות: בשר (אבל תקנו אצל ההוא מהלימוזין, הם ברנדוו מצוינים אבל הוא הרבה יותר טוב), דגים, פירות וירקות מדוגמים אצל טוני וגבינות. אבל בעניין המאפים, אם לא קניתם בלה ברטאן, תתתאפקו עוד קצת עד Fournee d'Augustine  בכיכר Nation, יש להם מאפים טובים וקינוחים טובים עוד יותר. 

Metro: Porte de Vincennes, Nation

 

שתפו

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. מזל טוב! דבר כזה יפה לא ראיתי מימי! ייחודי, מושקע, יפהפה, חכם, ידידותי. לא ראיתי כזה על שום מקום ובשום שפה בעולם.
    אוהבת
    אמא

  2. אח, איזה מותק את (ואת בטח לא כותבת את זה בגלל שאת אמא שלי).

    נשיקות.

  3. לקראת חופשתי הקרובה בפריז הגעתי לכאן ואני חייבת להחרות להחזיק אחרי אמך. זהו אכן אתר מקסים ואני רק תוהה איך לגבש את כל שלל ההלמצות הללו לידי חופשה אחת קצרה

התגובות נעולות.

סגירת תפריט