בבון מרשה אפשר להתאהב כבר כשנתקלים במודעות של הכלבו היפהפה ורב ההשראה הזה, שמעטרות את כל תחנות המטרו. במקום להשוויץ בסחורה הנהדרת שלהם, הם נותנים לצלמי אמנות להציע את הגרסה שלהם ליופי, והן יפות נורא, הגרסאות שלהם.

גם הבון מרשה היא חנות יפה נורא, גדולה ויפה נורא, שמתחרה עם הגלרי לפייט על המצאת הכל בו. ואני אומרת, זה בסדר, יש מקום לכולם, אבל מוכרחה להודות שפיתחתי חיבה דווקא לבון מרשה. הוא בגדה השמאלית, בקצה של איזור מתוק להפליא, (רחוב four למשל) וליד גינה שבימים אלה משתפצת לה במרץ, אבל אפילו עכשיו אפשר לראות שהיא מרהיבה. והוא גדול אבל אפשר למצוא בו את עצמך, וגם פטיו מקסים למשל, ובגדים שנעים בין האקסטרווגנטי לחינני לאפשרי.

יש להם מחלקת תיקים מרהיבה, ומחלקת צעיפים וכפפות וכובעים, וגם גרביים. בני תמותה יכולים לרכוש גרבי צמר רכות ונעימות, ולתחזק (או לפתח) פטיש לגרביונים במחלקה המפוארת ששם, בעשרים וארבעים יורו ראיתי שם גרביונים מוצלחים שישדרגו שמלות פשוטות ומגפיים. נו, גם מחלקת כלי הבית נורא שווה, וגם זאת של הספרים והצעצועים.

אבל הכי ישים זה להתאפק יפה יפה, ואז לעבור את הכביש, או את הגשר הקטן שמחבר בין שני הבניינים ולבקר בגרנד אפיסרי, כי אוכל, אפילו אם הוא נורא יקר, עדיין יהיה רכיש יותר מבגדים. קרואסון השקדים שם מצוין, ובטח תמצאו עוד משהו להתפנק בו, מבין 30 אלף המוצרים מכל העולם שנמכרים שם.

Le bon Marche, 24, rue de sevres, 7eme.

פתוח: שני עד שישי 9:30-19:00

חמישי: 10:00-21:00

שבת 9:30-20:00

Metro: Sevres-Babylone

שתפו
סגירת תפריט