Le Villaret זאת מסעדה קטנה באזור אוברקאמפף (הרובע ה-11), חדשה יחסית, אבל שמאז פתיחתה קיבלה ביקורות טובות מאוד, על האוכל, על השירות ועל תפריט היינות המוצלח שלה. היא מקום קטן ויפה, עם קורות עץ כפריות, מפות שמנת וכלים יפים.

האוכל שם היה טוב, אבל מעט יקר מדי: אתרי האינטרנט דיווחו שיש מנו בשלושים יורו ובחמישים, ואנחנו בנינו על הנמוך מביניהם, אבל משום מה המסעדה החליטה להתרכז רק בתפריטים של חמישים, לפני יין. וזה באמת כל ההבדל: בשלושים יורו זאת מסעדה מצוינת, בחמישים הרגשנו קצת עשוקים, ויכול להיות שבגלל אפקט ההפתעה. 

הארוחה שלנו היתה טובה. האוכל, כמקובל בביסטרונומיק החדשים, היה צרפתי, מעודן, בדגש על רכיבים איכותיים, דיוק בהכנה וטוויסט אופנתי. והאוכל אכן היה עשוי היטב ומיוחד. מנה או שתיים היו מעודנות מדי, כלומר חסרות מעט טעם. היין שאנחנו לקחנו, broully נחמד בשלושים יורו, ליווה אותנו יפה לאורך הארוחה.  

קצת קינאתי בזוג הגברים שישב לידינו, שהתרכז בכל פעם בבקבוק יין אחר, שהועבר לדקנטר עם כל הטכס בישבן, ועם מנות קטנות בלבד לנשנש ליד היין המצויין שלקחו, פעם אחר פעם. בדיעבד, זאת נראית לי צורת ההגשה המתאימה ביותר למסעדה הזאת. עכשיו דווקא מתחשק לי. 

 

נובמבר 2007

 

 

Le Villaret, 13, rue Ternaux, 11eme. Tel.: 01.43.57.86.76

Paris. Métro: Oberkampf or Parmentier

 

שתפו
סגירת תפריט