giraffes-en-zoo-vincennes
giraffes-en-zoo-vincennes

 

שני יערות גדולים נמצאים מחוץ לפריז אבל סופחו אליה, והם נהנים כרגע מהשייכות לתחילית המיקוד היוקרתי 75 (המיקוד של פריז הוא 75, ואז 0 ואז מספר הרובע, כך שאם בידיכם כתובת מפורטת, כך אפשר לדעת את מספר הרובע  75001 מציין מקום שנמצא ברובע הראשון, 75012, למשל, מציין את הרובע ה-12). אז יער ונסן, bois de Vincennes נמצא ברובע ה-12.

 

parc-floral
parc-floral

 

הוא עצום בגודלו, יש בו הכל מהכל, מסוסי פוני ועד קרקס ובטח אגם וסירות וגם manege, הקרוסלה הצבעונית, ששום טיול ילדים פריזאי אינו שלם בלעדיה (או בלי עשר כמותה) אבל יש בו עוד כמה דברים שווים לאללה: 

האחד הוא גן החיות, שהוא גן מלאכותי ונחמד, עם פינגווינים וג'ירפות. 

השני הוא האקווריום של פורט דורה: המלצה חמה לימים גשומים מאוד: אקווריום מוצלח של המון דגים ופירות ים, מנמואים קטנים ומפוספסים ועד לתנין ענק, מכוער ומפחיד. הילדים נהנים שם מאוד. 

 

aquarium-porte-doree
aquarium-porte-doree

 

והשלישי הוא Parc Floral, שנמצא מול Chateau de Vincennes: האמת היא, שהגנים היפהפיים שבלב העיר – לוקסמבורג וטיולרי בראש ובראשונה, הם מספיק ירוקים בשבילי ומספיק קרובים בשביל להסתפק בהם בטיול קצר לפריז. אבל במקרה שאתם מתגוררים לא רחוק מקצה הרובע ה-12, ואוהבים גנים, פרחים, פרפרים ו/או מוזיקה או שיש לכם ילדים שזקוקים להתרוצצות הגונה, Parc Floral הוא מקום מקסים מאוד ורב פעילויות. זה יער גדול ובו הרבה חלקים שמוקדשים לפרחים, חלקם נדירים ומיוחדים וחלקם סתם יפהפיים, יש בו ביתן של פרפרים, וביתן של עצי בונסאי, וגם מספר גדול של מתקנים לילדים, וגם מגלשות ענק, אומגה, בריכת כדורים. יש בו מקום לפיקניקים ויש גם מסעדות והרבה עגלות עם ארטיקים ובקיץ יש בו המון מופעים של ג'ז ומוסיקה קלאסית. 

 

parc-floral
parc-floral

 

מרבית השנה הכניסה היא חינם. בסופי השבוע של חודשי הקיץ, אז מספר הפעילויות גדל עוד יותר, הכניסה עולה 5 יורו לאדם, לילדים מתחת לגיל 7 הכניסה חינם. 

Metro: Cahteau de Vincennes

שתפו
סגירת תפריט