מחשב וסלט צרפתי מבולגן כנהוג
מחשב וסלט צרפתי מבולגן כנהוג

אולי זה בגלל שבפריז כופרים ב"העבודה היא חיינו", לא קל למצוא כאן מקום שנוח לשבת לעבוד בו.

בכל המקדונלדסים יש אינטרנט חינם, ובכל הסטארבקסים יש אינטרנט בתשלום (2 יורו לחצי שעה, 4 לשעה, כמו שאמר אחי הקטן: פרומו מטורף). בגנים ובכיכרות האינטרנט אמור להיות חופשי וחינמי. אני מעולם לא הצלחתי להתחבר, אבל ראיתי אנשים אחרים גולשים בהנאה.

אבל בגנים קשה לעבוד באמת, וממילא במשך רוב השנה מזג האויר לא ממש מאפשר לשבת שם עם מחשב. גם בתי הקפה, החשודים המיידיים, הם לא בדיוק חדר עבודה נוח במיוחד. רובם הופכים עסוקים מאוד בצהרים, ולקראת שתים עשרה הם מתחילים לנעוץ בכותב האומלל מבטים של מי שפרנסתו עומדת להגזל, רק בגלל הרומן הלא חשוב הזה שאתם מתקתקים במרץ. באופן כללי, ממש לא מעודדים כאן כתיבה עם לפטופ, ורוב המקומות באופן עקרוני לא מוכנים לחבר אתכם לחשמל. שבו כמה שהבטריה שלכם תרשה לכם. ראיתי גם שלטים: "בלי מחשבים ניידים כאן, בבקשה". בקיצור,אם אתם חייבים לעבוד, תעבדו, אבל לא מוכרחים לעשות את זה בפרהסיה.

רוב המקומות לא יגידו שום דבר אם תבואו לשבת בהם עם מחשב, אבל ברובם אין אינטרנט מהיר. העדר התקשורת עם העולם משפר דרמטית את פיריון העבודה, אבל בעבור המכורים, להלן רשימה של כמה בתי קפה מחוברים, יתרונותיהם וחסרונותיהם. רק צריך לדעת שכאן Wi-Fi מבוטא בחיריקים, ולא כנהוג במקומות מתוקנים.

Le Café Hugo
22 Place des Vosges, 4e.

בית קפה נחמד מול פלאס דה ווז', שמקבלים בו חצי שעה של גלישה חינם. חצי שעה בלבד, אבל בכל זאת הוא בכיכר הכי יפה בעולם. לא הצלחנו אפילו לתפוס את הרשת שאמורה היתה להיות פרושה בגן הקרוב.

Café Trésor
5 rue du Trésor, 4e

טרזור יושב ממש מול קפה דה פילוסוף, כלומר במיקום מושלם למדי, והוא יפה ויקר. אבל הוא נפתח רק בצהרים, ואז הוא מתחיל להגיש ארוחות, וממש נעשה לא נעים לשבת שם על מחשב ותה. אז אפשרי, האינטרנט באמת מהיר, אבל יותר מאשר מחקר מעמיק מתאים יותר לענות לכמה מיילים ועלעול חטוף באתרי החדשות האהובים עליהם (לא תגמלו בחיים, אה?).

La Contrescarpe
57 rue Lacépède 5e,

קפה רחב, עתיק, רב הוד, ספון עץ, אפלולי, באחת הכיכרות היפהפיות של מופטרד. אוכל ביסטרואי סביר, קפה יקר ורע, אבל הרשו לי אפילו לחבר לחשמל. מושלם ליום של גשם שוטף.

La Fée Verte
108 rue de la Roquette, 11e

בית קפה שכונתי ליד הבסטיליה: מתוק, מסביר פנים ונוח. יש שם איטרנט מהיר וחופשי, ואפילו האוכל נראה טעים.

Acrobates et Funambules
204 rue de Tolbiac, 13e

בית קפה גדול וידידותי על קצה בוט או קאיי, אינטרנט מהיר וחופשי, שוקו מוצלח ואוירה משועשעת יחסית.

טרם הספיקותי:

Point Éphémère
200 quai de Valmy 75010 Paris

בית הקפה השווה ביותר בפריז. טוב, אחד השווים. כי הוא גם בוהמייני ואמנותי, עם הופעות וכאלה, וגם יושב ממש על קאנאל סן מרטן. עוד לא הצלחתי למצוא אותו פתוח, אבל שווה לנסות.

Gridskipper, מגזין לתיירות אורבנית, הוסיף את הטובים שבבתי הקפה המחוברים, ברשימה הבאה:

l'Arobase
101 rue du Chevaleret 75013 Paris

Bazart Café
36 boulevard Henri IV, 75011 Paris

Chez Félicie
174 Avenue du Maine 75014 Paris

Delaville Cafe
34 boulevard Bonne nouvelles 75010 Paris

עוד רשימות של קפה אינטרנט, לפי רבעים

ואתר שלם שממפה את כל האינטרנט המהיר של פריז, כולל גנים, כולל מקדונלדס

שתפו

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. אני יכול להמליץ על בית קפה עם אינטרנט בפריז שנקרא, Les Halles
    והוא נמצא ב – 31 Blvd Sebastopol,M° Châtelet, Les Halles

התגובות נעולות.

סגירת תפריט