REM ב-רוק על הסן 2008
REM ב-רוק על הסן 2008

הקיץ המתלהט (היום נמדדו כאן 30 מעלות) מזכיר לנו כמה קשים החיים ללא מזגן ומצד שני את פסטיבל סוף הקיץ הכייפי של פריז. מה-28 ועד ה-30 באוגוסט יתקיים ביער מדרום לעיר  פסטיבל רוק על הסן 2009. שלושה ימים של מוזיקה מעולה עם ליין-אפ משמח במיוחד. הביקור שלנו בשנה שעברה הוכתר בהצלחה גדולה: הלוקיישן נהדר, האווירה כיפית ולא דחוסה והמיני-יער על ערפילי אוגוסט שלו מוסיף לאווירה הקסומה. אם אתם בסביבה שווה לתכנן את הנסיעה כך שתספיקו את הפסטיבל.

בתוכנית ל-2009 אפשר למצוא את אואזיס, הפרודיג'י, פיית' נו מור, מדנס, אמי מקודנלד ועוד. הכרטיסים היומיים עולים פחות מ-50 יורו, אם תשלמו 99 יורו תקבלו כניסה לשלושת ימי הפסטיבל. מיטיב לכת יכולים לישון באתר בקמפינג, אבל אנחנו היינו מאושרים להגיע ולחזור במטרו בקלילות רבה.

רוק על הסן 2008. מדשאות מרווחות
רוק על הסן 2008. מדשאות מרווחות

אחד החידושים של הפסטיבל השנה (חוץ מההחלטה להפסיק להזמין את איימי וויינהאוס שהבריזה שנתיים ברציפות) הוא אירוע מיוחד לילדים רוקיסטים שנקרא מיני-רוק, מיועד לבני 6 עד 10, וכולל סדנאות הופעות והתנסות. ואגב, המרחבים הגדולים, הסדר היחסי, שלל הדוכנים והאטרקציות הופכים בכל מקרה את הביקור עם ילדים לאפשרי. אם כי, מתחת לגיל 7-8 זה עלול להיות טיפה מעיק לשני הצדדים.

כרטיסים ומידע נוסף אפשר למצוא באתר הפסטיבל: http://www.rockenseine.com. עוד הופעות בפריז ניתן למצוא בלוח האירועים או תחת תוצאות החיפוש הזה.


ועוד קצת הופעות, אם אתם כבר בסביבה:

בתחילת יולי (4-5-6) בריטני ספירס בעיר ומסתבר שעדיין נותרו כרטיסים. התענוג עולה בין 70 ל-100 יורו. ממש כאן.

לאונרד כהן מופיע באולם ברסי ב-7 ליולי. הכרטיסים יקרים.

מדונה תתארח באותו אולם יומיים אחריו –  ב-9 ליולי. כרטיסים במחירים השפויים יחסית של 65 עד 190 יורו עדיין זמינים באתר של FNAC.

U2 יופיעו פעמיים בעיר ב-11 וב-12 ליולי. כרטיסים.

(מושיק)

שתפו

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רק תיקון קטן: פארק סן-קלו (Saint-Cloud) נמצא בכוון מערב דרום-מערב מפריס, דרומית ליער בולון.
    חוצמזה – שיהיה בכיף!

  2. ולמי שלא לוקח משכנתא בשביל לאונרד כהן, יש את פסטיבל הגאז' בפארק הפרחים/הבוטאני שליד טירת ון סן. בחלק הדרום מזרחי של פריז, גישה קלה במטרו וגם האופניים השכורים של וליב מגיעים לשם סוף סוף (פתחו תחנה ממש ליד הכניסה). כל שבת וראשון עד סוף יולי, בד"כ מאחת וחצי עד שש (תלוי במספר ההדרנים שהקהל שואג שיתנו). לחובבי הגאז מומלץ להגיע בזמן כדי למצוא מקום ליד הבמה המכופה. כל השאר מתפזרים על הדשא לפיקניק בצל.
    בראשון האחרון היו הופעות פשוט מדהימות, וכך גם בשנה שעברה כשביקרנו.

    משעות הבוקר המאוחרות יש פעילויות לילדים, החממות מקסימות, אפשר לשכור מן טוק טוק ולנסוע לכל אורך הפארק עם הילדים, שחוץ מזה יכולים להתרוצץ באין מפריע. בקיצור יום שלם של הנאה מוסיקלית צרופה ושלווה.
    מחיר: 5 יורו למבוגר, ילדים חצי ופחות מגיל 7 בחינם. מבוגר המלווה בילד או פנסיונר, חצי מחיר.

    התוכנית:
    http://parisjazzfestival2009.net/category/programme-musical/
    (הכל מוקלט לרדיו ואפשר גם לשמוע אח"כ באינטרנט)

    הגעה:

    Métro : château de Vincennes
    RER A : Vincennes
    Bus : n°112
    Vélib’ – Parc à vélos
    יש גם חניה לרכבים.
    Accès : Esplanade Saint-Louis devant le château de Vincennes – Bois de Vincennes

    Plan du parc disponible à chaque entrée

    יש כמה כניסות.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט