האתר "פריזאית" הוא המדריך הסובייקטיבי לתכנון טיול אורבני.  קל מאוד וכיף כשלעצמו לתכנן באמצעותו את הטיול שלכם בפריז, בזכות כמה מאפיינים ייחודיים לו:

  • אייטמים בקטגוריות המובנות מאליהן: אוכל, קניות, תרבות, לינה, ילדים, שימושי. ההמלצות המופיעות באתר הן של דברים שניסינו בעצמנו, ולפי טעמנו בלבד.
  • לוח האירועים העשיר, עשוי לסייע רבות בתכנון הטיול המושלם. אפשר לתכנן את תאריך הנסיעה למשל לפי הופעות שוות במיוחד, או לברר באמצעותו מה קורה בעיר בזמן הטיול בתאריכים שכבר נקבעו.
  • על המפה האינטראקטיבית מסומנים כל המקומות המומלצים, כך שאפשר לא רק לדעת איפה כדאי לעשות קניות ואיפה לאכול, אלה איפה אוכלים טוב אחרי שעושים קניות שוות. בסופה של כל המלצה מצוין גם מה נמצא לא רחוק משם, כי ככה זה בטיול עירוני, דבר מוביל לדבר, מוזיאון לחנות ספרים, לספסל בגינה לבולנז'רי הסמוכה, לחנות הבגדים ולתצפית טובה.

אפשר לשמור כל אחד מהאייטמים במועדפים שלכם או לחלוק אותו עם שותפיכם לטיול או סתם עם חברים, שיקנאו קצת; זאת, באמצעות האפשרות: "לשתף, לשמור או לשלוח?" שמופיעה בתחתיתו של כל אייטם.

אז כן, היא אמורה להיות תכליתית ומבינה, הפריזאית הנ"ל, אבל היא לא תעצור אתכם על שוטטות. שוטטות באתר מותרת בהחלט, גם לצרכי שוטטות בלבד, במקרה שלא זכיתם לאחרונה בשני כרטיסי טיסה. מלבד המידע החיוני לתכנון טיול, אפשר להתקל באתר בחוויות של החיים בעיר, בטורים של כנרת מ"ידיעות אחרונות", ובטורי אורח של חברים יודעי-פריז ויודעי-כתוב.

זוהי רק ההתחלה, פריזאית תתעדכן לפי קצב החוויות שנצבור כאן והזמן שייוותר לתיעוד שלהן. אפשר לשמור אותה בגוגל רידר או להרשם ולקבל מיילים על עדכונים באתר.

שתפו

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. שלום ,שמי מירה נבט , גרה ברמת חן, ישראל, יוצאת לפריז עם בתי ונכדתי ,ילדה לפני צבא
    לששה ימים , נגור בדירה ברובע ה-15 על גבול הרובע ה-7
    אם יש לך הצעות מיוחדות, נודה לך מאד, מיה נבט

התגובות נעולות.

סגירת תפריט