Chloe for less in Oberkampf
Chloe for less in Oberkampf

מכירים מישהו שעובד ב-Chloé? כן, סטלה מקרתני גם אצלי בספיד דיאל, אבל לא, היא כבר לא עובדת שם. יש כאן אובססיה פריזאית לקלואה, המותג שהוא לא רק יקר בטירוף, אלא גם מחייב רזון בלתי מתפשר וטעם טוב, ומכיוון שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה ללבוש קלואה, פיננסית וגופנית כאחד, הכי קל להתמקד בתיקים.

ובכן, ברחוב Timbeaud 8, נמצאת חנות Twin 7 ובה מבחר עצום של תיקי קלואה בהנחות מופלגות, חולצות, ג'ינסים ונעליים במחירים סבירים יחסית. איך אני יודעת? הצצתי. חלון הראווה מפתה אותך בים של תיקים ובמכשול בפני סקרן: החלונות מכוסים כמעט לגמרי, והדלת נעולה. הכניסה מותרת רק למי שנמצא ברשימות. אפשר להרשם רק אם מישהו שרשום מזמין אותך, או אם מכירים מישהו שעובד בקלואה. שום טיעון לא עזר להכניס אותי פנימה, וניסיתי כמה חזקים במיוחד.

Twin 7. למקושרים בלבד
Twin 7. למקושרים בלבד

בינתיים, אפשר להתנחם בחנות הצמודה, משם מגיע הבחור האסרטיבי עם מפתח הקסמים לחנות האוצרות, שהיא כנראה חנות העודפים של חנות העודפים, אבל בשבתה ככזאת, מציעה דברים לא רעים בכלל. בחנות, שנראית בזארית לגמרי ואפילו שם אין לה, אפשר למצוא דברים די מצוינים של קלואה, כמובן, קולבים שלמים של דונה קארן, רלף לורן, דולצ'ה וגבאנה, וגם ארמאני וסטלה מקרתני. רוב החנות בשבעים אחוז הנחה על המחיר המקורי. זה מגיע לפחות ממאה יורו לחולצות יפות, מאה וקצת לשמלות נהדרות, שלוש מאות למגפיים של קלואה (לא, זה ממש לא הרבה), ועד 140 לנעליים שטוחות.

Timbeaud 8, 11e.
Metro: Filles du Calvaire, Oberkampf

תשכחו מטלפון ומשעות פתיחה. הם גם לא אוהבים עיתונאים.

שתפו

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. נשמע מצוין, למרות התנאים הקשוחים. בדרך כלל אני חסרת סבלנות, אבל בשביל העודפים של העודפים… עכשיו רק צריך לבדוק מתי אני מגיעה לפריז 🙂

  2. ולמצוא את החברה שלך מהטירונות שהיא עכשיו פקידה בכירה ביותר, אחראית קפה או לה בקלואה. (ואז להרשם, ואז לרשום אותי, כמובן).

  3. ככנרת,
    דבר ראשון יש לשם דרכי הסתננות-ואז אם נרשמים, זוכים להיות חברים לנצח במיילינג ליסט שלהם, שדרכה הם שולחים את הסיסמא שיש ללחוש בכניסה (נשבעת).
    דבר שני, אם תמשיכי במעלה הרחוב לכיוון אוברקמפף, תמצאי מצד שמאל אאוטלט חמוד שמציע במחירים זולים בהרבה (20-30 אירו) לא רק קלואה, אלא עוד הרבה אחרים…

התגובות נעולות.

סגירת תפריט