Treize a' Table. מתנות וצ'יפורים
Treize a Table

כעבריה גאה אני מקנאה בצרפתים על הצרפתיות האדוקה שלהם. כמעט כל שמות המקומות כאן הם בצרפתית, ורבים מתוכם כוללים משחקי מילים. כתלמידת צרפתית מתמידה אך איטית, לא תמיד אני מצליחה לפענח את כפל המשמעות. אבל את משמעות השם של Treize a' Table – שולחן לשלושה עשר – אני יכולה לנסות להבין בעצמי, אם רק אתן לחרדות שלי להנחות אותי: נניח שאת מארחת, אפילו אחת שאיננה צרפתיה, והזמנת חברים לארוחת ערב. תריסר. לא מעט, אבל תעמדי בזה. יש מקום לכולם. לפתע התברר שאחד האורחים מביא איתו חבר שנמצא במקרה בעיר, יהיה זה אפילו האפיפיור שהתאהב לגמרי בפריז בביקורו האחרון והחליט לחזור. אבל הסט שלך הוא רק לתריסר, כמקובל.

אהה. האימה.

או קיי. זאת חנות שבאה לחלץ אתכם מצרה, וזה כשלעצמו כבר די יפה מצידה. כן, אני יודעת שהתייר הממוצע לא מעסיק את עצמו בסוגיה הזאת, אבל החנות הזאת יכולה לחלץ גם אתכם ממשבר אחר: מתנות. לפעמים פשוט אין ברירה וצריך להביא. בינינו, אין בה שום דבר שאי אפשר להביא מהחנויות המקבילות לה בישראל, אבל להביא את זה מפריז זה משהו אחר לגמרי: סט קערות צבעוניות שנסגרות בואקום, תבניות עוגה בצורת זן, מגשים עם הדפס של בית קפה פריזאי, מחבתות קטנות וממזריות שעושות חביתות בצורות ושאר טריקים וגאדג'טים שונים ומגוונים למטבח, יש להודות שכשתמיד אפשר לציין כשמגישים אותם לשולחן שזאת מתנה מפריז, הם זוכים לשדרוג מיידי, כאילו גילחתם מעליהם פטריית כמהין ריחנית. זה יעיל, זה יפה, זה לא מאוד יקר, וקל לסחוב את זה במזוודה.

Treize a' Table. מחלקת הספרים המפתה
Treize a

ב-Treize a' Table שלוש קומות של דברים נחמדים, שימושיים ורכישים למדי, ואף אקווריום קטן שבו מתקיימות סדנאות בישול. שאלתי, וכן, בתיאום מראש יש סיכוי שידברו בהן אנגלית. אבל מה'כפת לכם לבדוק איך זה לבשל באמת בצרפתית.

Treize a' Table
rue de Rivoli 34, 4e
01.44.54.02.18
תכנית הסדנאות: www.chefmartial.com
Metro: Saint-Paul, Hotel de Ville
שתפו

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. במרכז העיר, בקרבת תחנת המטרו סאן פול, נמצאת הגלריה לעיצוב "סאנטו". למעשה מדובר במעצמת על מקומית המתהדרת בשתי חנויות קטנות יחסית, הנמצאות במרחק הליכה זו מזו. רוב הנכנסים אמנם לא באים לקנות ספריה בששת אלפים יורו (יש אם מישהו מתעקש וגם די חלומית), אלא חפצים יפים שאפשר לסחוב אחר-כך במטרו. מאוד מומלצות הן קופסאות הפח של סנדרין, 100Drine, שהן תמיד שימושיות ומגרות את העין וכן האביזרים של המעצבות של צהצה. פעמיים בשנה הם מקיימים מכירה מרובת הנחות ואז המחירים יורדים פלאים.

    מה גם שבמרחק הקצר שבין חנות אחת לשניה, לא חסרות אוצרות.

    http://www.sentou.fr/fr/

התגובות נעולות.

סגירת תפריט