דוכן לממכר גלידה בפארק מונטסורי ברובע ה-14
דוכן לממכר גלידה בפארק מונטסורי ברובע ה-14

ש: יש לנו שבוע, מלון במרכז העיר ושני ילדים קטנים. איך לתכנן את הטיול שלנו כאן?

ת: פשוט מאוד וקלי קלות. כדאי לתכנן אטרקציה אחת ליום, כי שאר הזמן ממילא ייספג בין המטרו לביסטרו.

Cite des Enfants היא חובה מוחלטת בטיול, ואם אתם מבקרים בתקופות של חופש, כדאי להזמין כרטיסים מראש ל-seance, היא השעה וחצי של ההרפתקאות  במתחם שמחולק לפי גילאים 2-7 או 5-12. בימי שמש אפשר לבלות את שאר היום בפארק לה וילט הנפלא. בימי גשם, אפשר בקלות לזוז בין ה-Geode ובין התערוכות המצוינות שיש שם.

אייפל – בשביל האייפל צריך להתאזר בהמון סבלנות ורגליים חזקות. ככל שתגיעו מוקדם יותר, ייטב, אבל בכל מקרה, צריך להערך לשעה-שעתיים תור. אם אתם מצוידים גם בשני מבוגרים, השיטה היא – אחד משחק עם הילדים והשני שומר על התור. אי אפשר לוותר על זה. האייפל הוא מהמוצדקות באטרקציות, והילדים, לא משנה בני כמה הם, ישתגעו עליו ועל הנוף ממנו.

גני לוקסמבורג. או טיולרי. או מונסו. או מונטסורי. סוסי פוני, ממתקים, דשא, אגם, סירות ביום שמש והמון ילדים צרפתים קטנים ומנומסים.

שאנז אליזה. בהחלט. שילוב מושלם ובלתי נמנע בין הצרכים של ההורים לאלה של הילדים. הפאלה דה לה דקוברט, גרסה מיושנת אך מפוארת של מוזיאון המדע, בתחילתו, החנויות המפוארות של המכוניות מציעות בלי סוף עניין לילדים ולהוריהם, משחקים, מופע קסמים, דגמים חדשים ויצירתיים, ושלוש נקודות שיא לפחות: שער הנצחון, שוקו חם ועוגה נפלאה בלה דורה, והחנות של דיסני.

פומפידו. סיי נו מור. המדרגה, המזרקות, גלריית הילדים, נגני הדיג', הגלידה והקרפ שבחוץ.

בשלב הזה אתם בטח תפרשו ליורודיסני. זכותכם. אבל אם במקרה תחליטו להשאר עוד בפריז, אפשר לבלות את הזמן גם בלובר או במוזה ד'אורסיי, בשתיהן יש קומות פסלים נפלאות שילדים ישמחו לרוץ בהן, ובשתיהן קל לעניין ילדים, במקרה שאתם עצמכם רוצים מאוד להיות שם. קחו איזו ילדה לקומה החמישית, לחקות את הרקדניות של דגא.

בייביסיטר. אפילו לכמה שעות של אחד הבקרים ועוד כמה שעות באחד הערבים. נסו לארגן מראש, דרך השגרירות או כאן באתר. וודאו שהיא מהימנה ושאתם סומכים עליה, אבל ארגנו לעצמכם מראש את ההפוגה ההדדית הזאת.

באותו עניין:

פול, בעל חברת סיורים בפריז ואבא לשלושה ילדים, בוחר את עשרה הדברים לעשות בפריז עם ילדים.

שתפו

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. היינו במצב דומה לפני כשלושה שבועות. אחרי שבוע בשיט על הלואר ויום אחד באורלאן הגענו למשהו כמו חמישה ימים בפאריס. יום אחד הקדשנו לפארק אסטריקס, יום שני ליורודיסני, ביום השלישי הלכנו לקתדרלת סן דני (צריך משהו גם בשביל המבוגרים…), לאייפל ולשער הניצחון, ברביעי לנוטרדם ולגני לוכסמבורג (כולל תיאטרון הבובות היפה שלו) ובחמישי לעיר הילדים בלה וילט. חוץ ממרכז פומפידו נדמה לי שזה מתיישר לא רע עם ההמלצות שלך.

  2. פארק מונסורי, בהחלט מומלץ בחום.
    באטרקציות עם תור ארוך – אם אחד מהילדים עדיין יושב בעגלה, תוכלו לעקוף את התור באלגנטיות מהצד. באורסיי ובלובר זה הנוהל.

  3. מונטסורי מקסים לחלוטין, מסכימה. רק שצריך סיבה מעולה כדי להגיע עד לקצה ה-14. יש שם גם אוטו גלידה מגניב ביותר.

    והתזכורת על טריק התורים היא חיונית ביותר. נראה לי שזאת אחת הסיבות שילדים כאן רוכבים על עגלה עד גיל 12 בערך (מצד שני, זה לא מסביר את עניין הדודו, חפץ המעבר הנצחי, שנסחב כאן עד גיל מאוחר, מאוחר מדי).

  4. אורי, יופי של טיימינג בעניין הרביעי בגני לוכסמבורג. שכן, יום רביעי הוא יום הילדים כאן, הילדים פטורים מחובת חינוכם המתמדת, והם פושטים בהמוניהם על מה שלא יהיה (למרות שבדרך כלל זה המקרר של אמא ואבא). ואכן, כל מה שפתוח בדרך כלל בשבת-ראשון, כמו תיאטרוני הבובות המסורתיים (המכונים גיניול) בגנים, פתוח גם ברביעי.

    אתם מגיבים מצוינים, אתם. אפשר לעשות אצלכם מנוי?

  5. פוסט מצויין וכיוון שהוא סייע לנו לארגן שבוע של בילוי לאורחים האמריקאים שלנו, אז הנה כמה תובנות והמלצות בעקבות (אגב, הם מאוד התלהבו מהאתר, והמליצו לתרגמו לאנגלית):

    לגבי "עיר הילדים" בלה וילט, חשוב מאוד לעשות הזמנה באינטרנט. אם נופלים על תקופה של חופשה מבית ספר
    יתכן קושי למצוא מקום פנוי. עם זאת, במידה ובאתר נכתב שאין יותר כרטיסים תמיד אפשר להגיע למקום ולנסות. במקרה שלנו בדלפק אחד אמרו שאין יותר כרטיסים והחבר שלנו שעמד בקופה השניה קיבל כרטיסים במפתיע בלי שום בעיה (הוא פשוט ביקש). השרירותיות הזו מאוד אופיינית, אז כדאי תמיד לנסות. במידה ולא, יש המון פעילויות אפשריות אחרות בלה וילט, גם בחורף, ולכן המקום מאוד אטרקטיבי לילדים.

    תמיד מאוד פופלרי בקרב ילדים: מוזיאון הטבע (ברובע החמישי שמרכז העיר). המקום עבר שיפוצים לפני זמן מה והחיות מופיעות בגודל טבעי. גן הצמחים מחוץ לו הוא יפיפיה ובימים חמים אפשר לעשות שם פיקניק.
    http://www.mnhn.fr/museum/foffice/transverse/transverse/accueil.xsp

    מי שרוצה לרכז את קניית הבגדים עבור הילדים, מומלץ לו ללכת לרחוב המסחר
    rue du commerce
    ברובע ה-15, שבסופי שבוע משמש לא אחת כמדרחוב, וגם בימי חול הוא לא עמוס תנועה. מטרו: La Motte-Piquet Grenelle

    חנות נפלאה לצעצועי ילדים, היא "איש העץ"
    הצעצועים מיוחדים, איכותיים מאוד, עשויים בחלקם הגדול מעץ – מתקני רכיבה, בתי בובות עם רהיטים מעץ וכלים מיניטוריים מחרסינה, בובות מלאכים מיוחדות מאוד המיוצרות בצרפת.
    המחירים נעים בין הסביר ביותר ליקר מאוד
    יש להם מבצעים (פחות 20 אחוז בד"כ) אבל לא בהכרח בתקופת הסיילים

    בפריז יש 4 סניפים, הנה הכתובות והקטלוג:
    http://www.bonhommedebois.com/php/index.php

    43, boulevard Malesherbes 75008 PARIS – 01.40.17.03.33
    141, rue d'Alésia 75014 PARIS – 01.40.44.58.20
    56, rue de la Convention 75015 PARIS – 01.45.78.66.30
    46, avenue Niel 75017 PARIS – 01.40.54.79.88

  6. סמדר, תודה רבה על התוספות המצוינות.

    אוסיף עליהן קצת משלי:

    – לסיטה דז אנפן בהחלט צריך להזמין כרטיסים מראש, אני לא מציעה להגיע בלי כרטיסים לסיאנס, בגלל שזה רחוק למדי. ביום קיץ פארק לה וילט לכשעצמו משגע אבל בימי חורף של חופשים זה עלול להיות מאוד הומה. כשנכנסים לסיאנס עצמו זה בסדר גמור, כי הם משגיחים על מספר המשתתפים.

    – מוזיאון ההיסטוריה והטבע: בוודאי ובהחלט. הוא גם אינסופי.

    – רו דה קומרס ברובע ה-15: ממש הקדמת אותי. רציתי להמליץ עליו כחלופה הרבה יותר כיפית לרו דה ריבולי, לא רק לבגדי ילדים, אלא בכלל. ואם כבר מגיעים לשם, במלונגו שבדיוק באמצע הרחוב יש קפה טוב.

  7. המלצות נפלאות, מקווה שהכל עדיין קיים ב 2012

התגובות נעולות.

סגירת תפריט