משהו לאכול, משהו לראות, משהו טוב לסגור איתו את השנה / סליידלאק II

בסוף השבוע הזה שתיתי בצמא את האמנות שפוזרה לה ברחבי העיר. ויש לי כל כך הרבה מה לכתוב על מה שראיתי וחוויתי, ועוד אכתוב, אינשאללה,…

להמשך קריאהמשהו לאכול, משהו לראות, משהו טוב לסגור איתו את השנה / סליידלאק II

זה פה ממש ממול / איך זה שרק בעברית יש חו"ל

http://www.youtube.com/watch?v=WllyogoXdu0&feature=player_detailpage איזה מין מחוז חפץ זה חו"ל. חוצלארץ. חוץ לארץ, מחוץ לארץ הזאת. בישראל לומדים כל החיים, מגיל אפס, על השואה ועל התקומה, על המאבקים…

להמשך קריאהזה פה ממש ממול / איך זה שרק בעברית יש חו"ל