חזרתי, ראיתי, ניצחתי (המופקעונים)
בדיוק אותו הים. איזה מזל

חזרתי, ראיתי, ניצחתי (המופקעונים)

הממ. סוף סוף קצת נחת. לא, המון נחת. הביקור בישראל היה נפלא, מחמם, מייזע, מקרב לבבות, מאוורר, עמוס, אינטנסיבי, מחדש, טעים (המסעדות בתל אביב מעולות,…

להמשך קריאהחזרתי, ראיתי, ניצחתי (המופקעונים)