Paul & Joe sister
Paul & Joe sister

לו הייתי נערת קוקטיילים באמת, כזאת שעבודתה מכניסה מספיק אך גם מותירה די זמן לבילויים סוערים אך יוקרתיים, פול אנד ג'ו היו חנות הבית שלי. הבגדים שלהם הם קלאסיים ויוקרתיים, עם איזה הדר של סאטן ומשי וקשמיר, וסגול עשיר ונעלי זהב, אבל הם מלאי חוש הומור, ייחוד ושיק מודרני. 

Paul & Joe
Paul & Joe

 

אמנם לא צחקתי כשקפוצ'ון הענק העשוי מצמר רך, ועם המגפיים המתאימים יוכל לשמש כשמלת חורף הורסת התברר כעולה אלף ומשהו יורו (זה השלב שבו אמרתי למוכרת שהיא יכולה להפסיק להתאמץ, שאר המידע אינו נחוץ לי יותר). אבל יש שם גם פריטים מוצלחים במאתיים יורו, מה שבסייל של ממש הופך למאה, ויש גם את ליין Paul & Joe sister שמוכר בגדים זולים יותר, אם כי גם פחות יפים, ובכל מקרה, מה אכפת לכם למדוד. החנויות ליד השאנז אליזה ובאטיין מרסל מקסימות ויש גם בבון מארשה ובפרינטמפס. 

 

 

2, Paul & Joe  2 Ave. Montaigne, 8eme. 01.47.20.57.50

Metro: Alma Marceau

46, rue Etienne Marcel, 2eme. 01.40.28.03.34

Metro: Sentier

64-66, rue des Saints Peres, 7eme. 01.42.22.47.01

Metro: Saint-Germain-des-Pres

 

 

שתפו

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. וו וואווו, כמה כייף לקרוא אותך. כמה מעורר תיאבון ומכין את בלוטות הרוק לדבר האמיתי עוד פחותמשבועיים. תודה רבה על שאת חולקת איתנו ביופי כזה. אני אשמח אם תוכלי לעזור. אנחנו נוסעים עם 3 בנותינו, 22, 17, 12 והן כמובן מתכננות על קניות, אלא שבכל הדברים שפרסמת הכל נדמה יקר יותר ממה שנוכל להרשות לעצמנו. יכול להיות שיש ולא מצאתי, ריכוז של דברים זולים ?? ובנוסף הלינק לסיסטרס של פול וג'ו לא עובד לי. זה לא בתוקף? ומה טווח המחירים שם לפי ידיעתך?

  2. שלחתי בטעות עוד לפני שהספקתי לומר תודה מראש…

  3. הי רותי,

    לא ראיתי את התגובה בזמן אמת. אבל אני עונה לטובת הדורות הבאים.

    לא, פריז היא לא תאילנד, ואין שום סיבה לבנות כאן על קניות בזול, זה לא המקום וחבל על בזבוז הזמן והאכזבה. אם מאוד רוצים אפשר לעשות סיבובי סטוקים, למשל ברחוב אלזיה (חפשי אייטמים באתר), וכמובן – לבוא בסיילים. המיתון הפך את הסיילים, שהיו כאן ממילא מאוד טובים, לטובים עוד יותר. הסייל האחרון, קיץ 2010, התחיל בערך ב-40 אחוז ביומו הראשון, והמשיך משם.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט