לא מפתיע שהמילה "זול" לא קיימת בצרפתית. לכל היותר משהו הוא pas cher, כלומר לא יקר. באופן כללי, אני לא מציעה למי שמרוויחים את לחמם בשקלים לבנות על מסע קניות פורה בפריז.

נכון שהסיילים מקילים על העניינים, אבל אם איתרע מזלכם להגיע שלא בסיילים, אז תמיד אפשר לחפש את חנויות יד שניה (וגם אז, חשוב להבדיל בין וינטג' לוינטג'), וגם את חנויות העודפים.

אפשר להתחיל מרחוב אלזיה. אין בו שום הוד והדר, רחוב די מבאס, רחוב אלזיה; רחוב מרכזי של מסחר ומשרדים שהיה אפשר למצוא בכל עיר שאינה דווקא פריז. מה שכן יש בו, אפשר לאתר בו מציאות בסטוקים של הרבה פירמות: של נאף נאף (במספר 143), של קשארל (114), של סוניה ריקייל ושל zapa  (במספר 82).

עוד קניות סבירות ובזול:

בכל הסופרים של Monoprix נמכרים בגדים נחמדים בהחלט, בעיקר ראוי להתעכב ליד בגדי הילדים וההלבשה התחתונה, בשל היחס בין איכות לא רעה ומחירים לא גבוהים.

חנויות יד שניה: לא רק בשביל וינטג' מסוגנן. מרבית חנויות יד שניה אינן דידייה לודו, אבל אפשר למצוא בהן בגדים נחמדים בהחלט במצב מצוין.

והנה רשימות של חנויות מפעל וחנויות עודפים ועודפי נעליים בפריז: בונפואה, קוקאיי, סוניה ריקייל, קשארל, maje חביבתי, רפטו (!) ועוד.

Metro: Alesia, Plaisance

שתפו

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. הנוסטלגיה….רו ד'אלזיה היה הרקע הגיאוגרפי המאד חסר חן להכרותנו רבת החן…
    זוכרת?

  2. בטח זוכרת, אבל תשמחי לשמוע שאת דווקא מתקשרת לנו עם הגדה השמאלית באופן כללי, סן ז'רמן, ז'ראר מולו, ועוד טובים ורבים. נשיקות.

  3. וואו נהדר, תודה רבה

התגובות נעולות.

סגירת תפריט