
מתברר שלא קל לתפוס פתיתי שלג נופלים, במיוחד אם הם דקיקים ומיד נמסים לא מצטברים. במיוחד אם נמנעים מלצאת למרפסת כי אחר כך ייקח המון זמן להשיב את החום לחדר.
אבל היום ירד כאן שלג. קצת, אבל שלג.
(כדי לראות ממנו קצת צריך ללחוץ על התמונה ולהתרכז באיזורים הכהים. הנקודות הלבנות – שלג. בחיי).