לא אנסה בכלל לתפוס את הזמן שנוזל בין האצבעות, לא בעולם ולא בחיים שלי ובדרכו של הספר. כמו שאומר המורה ליוגה משיעורי שלישי בערב כשאנחנו לא מצליחים לעמוד באוויר על יד אחת כפופה: מה שהיה היה; הלאה. 

מאז שנכתב הפוסט האחרון שעלה לאתר בערב פסח (ובגלל תקלה לא הצלחתי לשלוח אותו למכותבי האתר), פורסמה אודות הספר ביקורת נפלאה של עמרי הרצוג במוסף ספרים של הארץ (קישור למנויים), ובאותו סוף השבוע ממש בידיעות – ביקורת לא טובה של אריק גלסנר (שלזכותו יצויין שהוא עקבי – גם את "סיפור אהבות" הוא לא אהב). זה היה שיעור מסחרר על ביקורת ועל קבלת ביקורת, ובעיקר שמחתי שהקביעה הנחרצת שלי, שאני מעדיפה ביקורת לא טובה על דממה, עמדה במבחן המציאות (הפנימית שלי, טוב).

לשמחתי העמוקה, "בני טובים" לא מתקבל בדממה, אלא בתגובות רבות ומאוד מגוונות. ברור שאני שמחה לדעת שאנשים נהנים מהספר ואוהבים אותו, אבל לא פחות מזה מעניין אותי לשמוע מהקוראים: על מה הספר בשבילם, כי גיליתי שהתשובות לשאלות האלה רבות, מגוונות מאוד ולפעמים סותרות. יש המון התייחסויות אליו בפייסבוק (שאפשר למצוא תחת התגית #בני_טובים) ובאינסטא, וכל אחת כזאת משמחת אותי מאוד, מעניינת ומועילה לספר.  בבקשה תמשיכו. 

אנחנו עושים, "בני טובים" ואני, סיבוב יפה בין עיתונים, תכניות רדיו ואפילו תכנית טלויזיה אחת, בשבוע שעבר התקיימה השקת הספר על הגג של בית עלמא בתל אביב, ובה דיברו כל כך יפה על הספר שירי ארצי, יעל סטטמן, שרון מולדאבי וצליל אברהם, ועורכת הספר, יערה שחורי (בקישורים הספרים שלהם עצמם). בצילום בראש הפוסט, יערה ואני שמחות שהגיענו עד הלום (צילום: דדי גרינברג). 

והנה בחודש הקרוב, חודש הקריאה הבא עלינו לטובה – מפגשים מול קהל ואיתו

1. חמישי הקרוב, 13.6.24, 19:00-20:30 בספריית בית השחמט בנווה אביבים בתל אביב: "המשפחה הישראלית בספרות העכשווית". עלית קרפ, העורכת ומבקרת הספרות, ואני נשוחח במועדון הקריאה במפגש חגיגי ומיוחד לכבוד חודש הקריאה. לרכישת כרטיסים למפגש

2. רביעי הבא, 26.6.24, 19:00-20:30, בספריית בית אריאלה, שאני אוהבת בגלל יותר סיבות ממה שאחרים אוהבים אותה (כן כן): שיחה מיוחדת בין נעה ידלין, סופרת ותסריטאית, וביני, במסגרת "מה שקורא עכשיו", חגיגת ספרות ישראלית בבית אריאלה. כרטיסים פה. עוד אירועים שווים באותו ערב ממש, פה ופה.  

3. "המכשול שכשל": בשני, 29.7.24, ב-20:00 בתיאטרון תמונע, במסגרת סדרת מפגשים על תרבות וספרות, הבמאי ומבקר הספרות אודי בן סעדיה משוחח עם  הסופרת כנרת רוזנבלום (זאת אני) על ספרה החדש "בני טובים", בהשתתפות חברי האקטור סטודיו. כרטיסים פה

4. ביום רביעי, 7 באוגוסט 2024 אפגוש קוראים בספריה של מועצה אזורית אשכול. כשיהיו עוד פרטים – אעדכן. 

 

חתימות בשבוע הספר

בשבוע הספר, שמתקיים במחצית השניה של יוני, אחתום על "בני טובים" וגם על "סיפור אהבות" אחיו הגדול ביום רביעי, ה-19.6.24 בדוכנים של כתר ביריד בשרונה בין השעות 19:30-21:00 בערך, וביום שלישי שלאחר מכן, 25.6.24 בין 19:30-20:30 בערך. כנראה ובלי נדר, אעבור גם בדוכני כתר בשבוע הספר בירושלים, ביום חמישי, 27.6.24, בין השעות 17:30-18:30.   

ברחובות וביבנה, בדוכני שבוע הספר של רשת סטימצקי, אבקר ביום שני, 24.6.24 בין השעות 18:00-20:00 לערך. 

מאוד אשמח לפגוש אתכם שם, ואם אנחנו מכירים רק דרך האינטרנט – תתגברו בבקשה על מחסום המעבר לתלת מימד ותספרו לי מי אתם. 

מבצעים לשבוע הספר

יש כל כך הרבה ספרים שווים, ויש המון מבצעים שווים. באפליקציה עברית, שבה "בני טובים" הוא רב מכר מרגע צאתו (בבקשה תמשיכו), המבצעים מתחילים כבר עכשיו, וחוץ ממחמאות שמגיעות לאפליקציה הזאת (היא בהירה, נוחה, כיפית ובנויה לאוהבי קריאה וספרות), ההנחות באתר חלות על כל ספר כשלעצמו, כלומר לא מוכרחים לבחור בספר שלא באמת מתחשק רק כי משתלם לבחור עוד אחד לצד זה שרציתם באמת; ואפשר גם לקנות באתר ספר מודפס שמגיע בדואר באריזת פצפצים תכלכלה. 

"בני טובים", מוצע עכשיו ב"עברית" במבצעי שבוע הספר, כנראה במחיר הכי טוב שאפשר יהיה למצוא אותו; ולצידו אפשר יהיה להיזכר או לפגוש בפעם הראשונה את "סיפור אהבות", אחיו הבכור, באותם מחירים משתלמים בדיוק. לקניית "בני טובים" בהנחת שבוע הספר, ולקניית "סיפור אהבות" בהנחת וגו'

ואם אתם קונים את הספר באפליקציה, אנא דרגו אותו ופליז כתבו עליו פידבק. זה מאוד מועיל לספר ומועיל לקוראים בבחירת הספר הבא שיקראו. 

*

והלוואי שעד הפעם הבאה שאכתוב פה, יהיו לנו חדשות טובות. מגיע לנו, אבל גם עלינו המלאכה להביא אותן. 

 

 

שתפו
סגירת תפריט