מחבב/אוהב/מעריך/מעריץ: נועם שיזף על וורנר הרצוג

באחת מאותן צלילות לתהום של "מעריב", הגה מישהו בהנהלת העיתון לקחת את נסיעות היחצנות - אותן עיסקאות מפוקפקות של טיסה-ומלון-תמורת-סיקור-אוהד - ולהשתמש בהן כבונוסים לעובדים…

להמשך קריאהמחבב/אוהב/מעריך/מעריץ: נועם שיזף על וורנר הרצוג
מקום בלי מקומון // על סגירתו הכמעטית של "העיר"
"העיר" בתחתית

מקום בלי מקומון // על סגירתו הכמעטית של "העיר"

הגיליון של "העיר" השבוע הוא עצוב במיוחד. הוא מציין, בציטוטים ובפרשנות, שלושים שנה ליציאתו לאור של הגיליון הראשון של "העיר". זהו גם, כנראה, הגיליון האחרון…

להמשך קריאהמקום בלי מקומון // על סגירתו הכמעטית של "העיר"