
לא יודעת איך זה, אבל בכל פעם שאני חוזרת מז'יברני לפריז, הנוף מהחלונות אחר. כנראה שיש כמה מסלולים, גם לפי עצירות הביניים. יש המון נחלים, ופארקים, ואיזורי תעשייה, ואפילו שכונות קרוואנים ולפעמים גם כבישים מהירים, בתי קברות ווילות עירוניות שגובלות ברכבת, עם מגלשה מפלסטיק ומתקן לתליית כביסה.
הפעם צילמתי את הדרך מז'יברני למאנט לה ז'ולי. במאנט כבר עלו המון אנשים לרכבת, וכל מה שאפשר היה לצלם זה מעילים וסלולריים ואייפודים ועיתוני רכבת וספרים.














