Stock-B. שורות שורות של חולצות חולצות חליפות חליפות וגם סוודרים
Stock-B. שורות שורות של חולצות חולצות חליפות חליפות וגם סוודרים

אי אפשר להאשים את השהות בפריז במסע הצלב הקטן הזה שלי. עוד קודם, ידעתי שגברים נראים טוב יותר בז'קטים, וכן – רציתי שכולם יידעו. זה צריך להיות הז'קט הנכון, זה צריך להיות תפור למידות, וזה צריך להיות מלווה בתלבושת המתאימה. אבל לא יעזור לכם, לא תירוצים של חום ולא של ישראליות: גברים נראים טוב יותר בחליפות. אני מוכנה לוותר על החלק התחתון, ז'קט עושה את רוב העבודה.

בניגוד לנשים הצרפתיות שהן מלאות שיק גם אם לא ממש סקסיות בעיני, הגברים הצרפתיים די סתמיים. מה שכן, הם יודעים לא להסתובב במכנסיים קצרים, ויודעים ללבוש ז'קט, אפילו קליל, מעל כל טישרט שלא תהיה, וחברים יקרים, באמת, לטובתכם אני אומרת – זה משפר את המצב דרמטית ולא משנה מהי נקודת הפתיחה. חם בארץ? באמת? ועקבים זה נוח?

במקרה נפלנו למקום שהצליח להגשים לנו סוף סוף את האידיאולוגיה ועל הצד הטוב ביותר, והחלק הכי טוב, שזה קרה בלי שאני אחשד בניסיון לבצע מייקאובר לחתן השמחה. ב-Evalon יש כל כך הרבה דגמים של חליפות, לחורף, לקיץ, מכותנה, מג'ינס, מקשמיר, שקשה לא להתחיל למדוד. והמוכר המתוק מאוד גילה סובלנות לבורותנו בתחום, ובאמת לימד אותנו את המבוא לבחירת ז'קט וללבישתו. עד כדי כך, שאני חשבתי שעדיף להתחיל באחד, אבל חתן השמחה רכש בכל זאת שניים.

עכשיו נותר רק לקצר את השרוולים ולמצוא את ההזדמנות המתאימה להתחפש קצת.

בסביבות המאתיים יורו לז'קט בשיא העונה, מחצית ואף פחות בסיילים, ושימו לב: יש גם מיני-סייל על בגדי החורף באמצע אוקטובר.

Evalon, Pret-a-porter masculine,
10, rue d'Aboukir, 2eme.
01.40.26.17.16
evalon@wanadoo.fr
שתפו
סגירת תפריט