עדיין קונים חולצות בפולגת? בטוחים שהחולצה הסגולה מזארה מתאימה לפגישות עבודה חשובות כמו גם לחתונות? מבינים שצריך שידרוג ולא יודעים איך? יונתן וניקולא נחלצים לעזרתכם עם תכנית רב שלבית

Coton Doux                                                                     from: www.cotondoux.com
Coton Doux from: www.cotondoux.com

1) COTON DOUX: איזה הוא חכם הכובש את יצרו

רשת קטנה המתמחה בחולצות לגברים ולנשים. 5 חנויות ברחבי פריז. כתובות באתר הרשת.

חלונות הראווה של חמש החנויות הפזורות בפריז מפתות כמו חנות ממתקים. חולצות צבעוניות עם דוגמאות של בערך הכל: תפוזים, סוכריות על מקל, מסכי טלוויזיה וכיו"ב. זה הזמן לאזהרה ראשונה: השמרו לכם, גברים, מפני הרצון להיות קוליים בעל כורחכם. לא, חולצה עם הדפס של בננות ורודות זה לא מגניב, גם אם קניתם אותה בפריז.

השעור הראשון בקניית חולצות הוא אם כן רזי המתאפקין. קנו חולצות שאפשר ללבוש. גווני לבן וכחול הם הכי קלים ללבישה ונשארים תמיד מעל לאופנה ואף פעם לא מחוצה לה. אחרי שוויתרתם על הרצון להתלבש כמו פארקר לואיס מקדו את תשומת הלב בגזרה: איזה צווארון מתאים לכם? איך הוא נראה עם עניבה? לחולצות ברשת שלושה סוגי שרוולים: שרוולים רגילים, שרוולים לחפתים ושרוולים איטלקים נפוליטניים.

שורה תחתונה: עד 70 יורו לחולצה ברגיל (לא שווה) 3 במאה בסיילים (שווה שווה).

2. מישהו מטפל בך

בתי הכלבו הגדולים בפריז כבר מזמן פתחו מחלקות נפרדות לגברים. בעוד נשותיכן מדמיינות שהן קונות שמלה בשנל, אתם פנויים לפתח טעם אישי.

חנויות הכל בו הפריזאיות מוכרות לכל ואין צורך בהסברים. ובכל זאת שתי אזהרות והמלצה אחת:

אזהרה מס' 1: גאלרי לאפייט: למרות מקומה בבניין נפרד מהכלבו לנשים, מחלקת הגברים של גאלרי לאפייט מותאמת בעיקר לבנות המין היפה. רק להן יש את כח הסיבולת הדרוש בשביל לחרוש את חמש הקומות ולמצוא הגיון באירגון החנות.

רובכם יעצר בוודאי לקפה בחנות המזון בקומה השנייה ולא ירכוש דבר. לא נורא.

אזהרה מס' 2: מותגי הבית: לכל אחד מבתי הכל בו סדרת חולצות הנושאות את שמו. אלה בד"כ זולות יותר אך הגזרות לא מוצלחות בעליל.

המלצה: MADELIOS (ככר המדלן, 23, Boulevard de la Madeleine ) – האופציה השפויה.

בלי גינונים מיותרים, לכאן באים בשביל לקנות. פחות תורים, מוכרים יותר אדיבים ופחות פלצנות. בקרבת מקום: חנויות של קנזו, צ'רוטי ומסימו דוטי.

כל בתי הכלבו מציעים פחות או יותר את אותם מותגים. כמה מהבולטים:

קנזו: חולצות בעיצובים ובמחירים נועזים. (אך תחנת חובה לחליפות, עניבות ונעליים).

הוגו בוס: חולצות סטנדרטיות לבעלי מבנה גוף גרמני.

נינה ריצ'י: לא ברור על מה ולמה.

סוניה רייקל: כוכב עולה בתחום החולצות הלבישות. השקעה לטווח ארוך.

Zadig & Voltaire: חולצות לבובואים. יקר ואובר דיזיינד.

3.התבייתות

כל אחד בוודאי יפתח עם הזמן חיבה למותג זה או אחר. המלצת הבית: סמלטו. מעצב צרפתי עם חנות דגל בסנט הונורה ברובע השמיני (36, rue du Faubourg Saint Honoré). אך אין צורך ללכת לחנות עצמה שבעיקר תעצים את תחושת העוני והרעב. בכל אחד מבתי הכלבו תמצאו דוכן עם מבחר קטן אך משובח, של חולצות מבדים באיכות מצויינת, צבעים ודוגמאות סולידיים וגזרות מעודכנות ביותר.

Smalto. מתוך האתר
Smalto. מתוך האתר

כשתלבשו חולצה לבנה או כחולה של סמלטו שמתאימה לכם במידה ובגזרה, מיד תבינו: פשטות ואיכות. מכיוון שמחיר החולצות עולה יש להקדיש יותר זמן למציאת החולצה הנכונה. שימו לב לפרטים הבאים:

הצווארון נסגר היטב, אינו חונק ולא משאיר רווח מיותר בין הצוואר לחולצה. בשביל להיות בטוחים נסו עם עניבה.

תפרי הכתפיים חופפים לזווית הישרה שיוצרת הכתף והזרוע: לא לפני ולא אחרי.

השרוולים אינם קצרים מדי (ידיים למעלה. השרוול צריך להשאר קרוב למפרק).

גזרה צמודה: כשהחולצה מחוץ למכנסיים הסתכלו לאחור במראה על הגב. אם נוצר אוהל קטן, יש לפנות לגזרה הדוקה יותר . לעומת זאת אם החולצה מחבקת את הכרס – גזרה יותר רחבה נחוצה.

מבחן התוצאה: איך תדעו שהקנייה מוצלחת והשדרוג עבר בהצלחה? ביום בו תרצו ללבוש את חולצת התכלת גם במוצ"ש, פשוט בגלל שבה אתם נראים הכי טוב ומרגישים הכי בנוח. זכרו: חולצה טובה חולצה לחיים.

– יונתן וניקולא הם המתלבשים הטובים וההגיוניים ביותר בסביבתנו. את המדריך הזה הם כתבו מתוך דאגה לדמותו המחופפת של הגבר הישראלי. ואהבה, כמובן.

באותו עניין:

הרחוב הטוב ביותר לחולצות (כולל מדריך להתאמת הגבר לדגם או להיפך).

שתפו

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. wow. ואני חשבתי שאני מבין משהו. לא.
    מצפה לי המתנה מתוחה עד הסיילים העוד כה רחוקים. אתם עושים גם סיורים פרטיים?

  2. אני קונה את החולצות שלי בסליו בתל אביב. חולצות 100% כותנה סבירות + במחיר סביר (בעיקר אם קונים בסייל), ואחרי חצי שנה (כשהלבן כבר לא לבן) אפשר לזרוק ולקנות חדש בלי כאב לב.

  3. הסתכלתי באתר של coton doux ובא לי על כמה חולצות. לא הצלחתי להבין כמה יעלה משלוח לישראל

  4. ארז, אני לא בטוחה שאפשר להבין מהאתר כמה עולה משלוח, אבל בתחתית עמוד הבית של האתר יש מספר טלפון, תתקשר לברר, זה יהיה קל יותר. בכל אופן, אם זה לא דחוף, חכה קצת לסיילים בינואר, כי אז גם המחירים של הקניה ברשת יורדים.

התגובות נעולות.

סגירת תפריט