נאה, צרפתי, רכיש. יחסית. La Fee Maraboutee
נאה, צרפתי, רכיש. יחסית. La Fee Maraboutee

ההליכה מה-haut marais לכיוון המארה עצמו, היא אחד ממסלולי הקניות היפים והמתסכלים. בעיני, יותר מתסכל אפילו מאוונו מונטאן, שם הכל באלפי יורואים. כי ברחובות (רשמו, זכרו, ופסעו מעדנות): Charlot, Poitou, Debelleyeme, ובהמשך ב- Vieille du Temple, יש חנויות מעצבים מצוינים, מקוריים, צעירים ודי בשלים, והמון דברים שלולא סוגיית המחיר הייתי מאמצת בשמחה גדולה.  המעצבים של המארה העליון אינם פראדה, לא בהידור המופרז ולא במחיר. הם מסתפקים במאתיים, שלוש מאות יורו לפריט. לכאורה רכיש. בטח יחסית לאלפיים יורו למעיל יפה של פראדה או של לאנוון או מארני.

אבל למעשה, לא כל כך. לא כשמתרגמים לשקלים, לא כשמתרגמים למיתון ולא בכלל. וכל היופי הזה, מוכרחים להודות, קצת מתסכל.

לה פה מאראבוטה היא חנות גדולה ברחוב ויי דה טמפלה המצויין, קצת אחרי Le Breize Cafe  הקרפרייה האופנתית ומול La Perle, הפאב העסוק והשמח ביותר באזור. היא חלק מרשת, ממוצבת מעט נמוך יותר מהאחרים, ונצפו שם פריטים שווים למדי בשישים, שבעים, מאה ומשהו יורו. שוב, לא המשביר מחסני אופנה או איך שקוראים להם בגלגול המיתוגי הנוכחי שלהם, אבל אופנה צרפתית עשויה די טוב, במגוון גדול ובמחירים אפשריים. במסלול הבגדים שנמששש אנחנו ויקנו רק אנשים אחרים, זאת תחנה להחזרת הנשימה.

LA FÉE MARABOUTÉE
rue Vieille du Temple, 86 bis, 3e
01.42.77.58.88
Metro: Saint-Sébastien – Froissart, Saint-Paul, Rambuteau
כתובת:

כתובת:

כתובת:

לא רחוק משם:

Zoelly – צמוד לחנות ומדליק לגמרי.

שתפו

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. ששלום, האתר מקסים ומאחר ואני "חולת פריס" , אני קוראת כל מה שנכתב ואנצל את המידע בפעם הבאה בה אבקר בעיר. אבל יש לי בקשה קטנה , אנא כיתבו את שמות הרחובות או האתרים והמטרו בשפת המקור מכיוון שאינני יודעת צרפתית לצערי הרי שלעיתים קשה למצוא את הכתובת הנכונה כפי שהיא מופיעה במפות. המשיכי כך האתר מדליק!!! בתודה שוש

התגובות נעולות.

סגירת תפריט