זאת המסיבה שלי, למקרה ששכחתי / ספירת מלאי, ד"ש ופרומו
קוראת, כותבת, מוחקת, קוראת. בוקר טוב עם מחצית הדייניש המלא

זאת המסיבה שלי, למקרה ששכחתי / ספירת מלאי, ד"ש ופרומו

  בשש שנות קיומה של "פריזאית" נדמה לי שהצלחתי מעולם לא להידרדר לפוסט ארספואטי שהוא התנצלות מנומקת או מקושטת על כתיבה בבלוג או אי כתיבה…

להמשך קריאהזאת המסיבה שלי, למקרה ששכחתי / ספירת מלאי, ד"ש ופרומו
הפסדתי (אבל בכבוד) / ארספואטיקה
לפחות לא השתפנו. אחד הסטודיואים בסופשבוע של הדלתות הפתוחות בבלוויל, ספטמבר 2008

הפסדתי (אבל בכבוד) / ארספואטיקה

בואללה הכריזו על תחרות האינטרנט הישראלי, עיצבו לה לוגו בוהק, ואחרי כמה שבועות, הודיעו על המועמדים. הפלא ופלא, גם "פריזאית" היתה שם, בין ארבעת המועמדים…

להמשך קריאההפסדתי (אבל בכבוד) / ארספואטיקה