יש שאלה אחת שחוזרת על עצמה כל הזמן: באיזה איזור כדאי לגור בזמן הנסיעה לפריז? 

במבט ראשון, ייתכן שתחשבו שאין לי תשובה עליה, אבל בעצם התשובה שלי מעולה ומועילה. וגם הלוואי עלינו. כי ככה עושים ערים נכון. דואגים שיהיו בעיר הרבה איזורים מעניינים, נעימים להסתובבות, מסבירי פנים, ולתחבורה נוחה ביניהם, כולל שבילי אופניים ודרכים רציפות ויפות ללכת בהן. 

מה שמייחד את פריז (וערים מוצלחות אחרות) זה שיש הרבה איזורים שכיף לגור בהם, ממש לא רק המארה או סן ז'רמן. אני אוהבת מאוד את הרובע השלישי (המארה העליון), אבל גם את ה-11 באיזור בסטי או רפובליק, כל מה שליד רפובליק שווה לאללה בעיני. איזור קאנאל סן מרטן אוסף עכשיו את החנויות הכי מעניינות ושוות, את המסעדות שמשתבצות ביניהן וגם את הקהל הנעים לעין שנע בין לבין. תשיעי ועשירי בג'נטריפיקציה והתחדשות וגם בהם אפשר למלא שבוע. באופן כללי, רובעים 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13 ו-14 רק אם דירות שוות (יש ויש איזורים יפים), 18 אם ליד מונמרטר, אפילו ב-20 יש לא מעט מקומות שווים.
אני יודעת שזה לא ממקד, אבל לא פשוט למצוא בפריז דירה או מלון טובים ובני השגה, אז לכן כדאי להשאיר את רוב האופציות פתוחות, כמתואר ברשימה שלעיל, ואז, בשיטוט קטן בגוגל מפס סטריט וויו, ובחיפוש אחרי תחנת המטרו הקרובה, תגלו אם זה איזור שיתחשק לכם להסתובב בו.

לרשימת המלונות המומלצים בפריז ~

ואם לנתם בדירה מוצלחת או במלון טוב במיקום שווה, אתם מוזמנים לספר עליהם כאן בתגובות. 

 

 

 

 

שתפו
סגירת תפריט