שלג. הפעם ברצינות
שלג. הפעם ברצינות

איזה כיף לקום בבוקר ככה. אפילו הילדות זינקו, פחות או יותר מהמיטות, לראות את פתיתי השלג יורדים לאיטם, מצטברים לשכבה עבה ויפה. גופיה ועוד גופיה ועוד חולצה ועוד סוודר ומעיל וכפפות וצעיף וערדליים והן היו ערוכות, ואפילו לא היה כזה קור נוראי.

המכוניות המושלגות, עוד לפני הסמיילים שיציירו עליהן הילדים בדרך מבית הספר
המכוניות המושלגות, עוד לפני הסמיילים שיציירו עליהן הילדים בדרך מבית הספר

מחסרונות החמימות היחסית, כלומר קור הכלבלבים בלבד: הוא נמס מהר מדי, השלג, אבל יש מי שהספיק כבר לעשות ממנו משהו:

Bonhommes de neige. אנשי השלג הגמדיים בדרך למאפייה
Bonhommes de neige. אנשי השלג הגמדיים בדרך למאפייה

בוקר טוב, הלא כן?

שתפו