
איזה כיף לקום בבוקר ככה. אפילו הילדות זינקו, פחות או יותר מהמיטות, לראות את פתיתי השלג יורדים לאיטם, מצטברים לשכבה עבה ויפה. גופיה ועוד גופיה ועוד חולצה ועוד סוודר ומעיל וכפפות וצעיף וערדליים והן היו ערוכות, ואפילו לא היה כזה קור נוראי.

מחסרונות החמימות היחסית, כלומר קור הכלבלבים בלבד: הוא נמס מהר מדי, השלג, אבל יש מי שהספיק כבר לעשות ממנו משהו:

בוקר טוב, הלא כן?